Przed wizytą

Przed pierwszą wizytą proszę się zapoznać z poniższymi informacjami.

 

W przypadku pytań - zapraszam do kontaktu.

 

KLAUZULA RODO

REGULAMIN GABINETU

Zaktualizowano 12.04.2025 r.

 

REGULAMIN GABINETU

 

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zakres i rodzaj świadczonych usług przez Martę Tomaszewską, a także warunki ich świadczenia.

  2. Podmiotem prowadzącym Gabinet jest Marta Tomaszewska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska z siedzibą w Glinie 05-430, Kwiatowa 14, NIP 5321936127, REGON 529298671.

  3. Usługi świadczone są osobiście przez Martę Tomaszewską – psychologa w trakcie całościowego, akredytowanego szkolenia psychoterapeutycznego w Centrum Terapii Poznawczej i Schematu InterEgo uprawniającego do uzyskania certyfikatów Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT) (dalej: Usługodawca).

  4. Usługodawca jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej I Behawioralnej.

  5. Wszystkie usługi świadczone w ramach Gabinetu są zgodne z Kodeksem Etyki Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, Kodeksem Etyki Zawodu Psychologa oraz przepisami obowiązującego prawa polskiego.

  6. Usługi świadczone są w formie tradycyjnej w gabinecie mieszczącym się w Otwocku (05-400) ul. Kościuszki 18 oraz drogą elektroniczną (wideokonferencja) za pośrednictwem wybranego komunikatora.

  7. Usługodawca może odmówić świadczenia usługi, jeżeli zgłaszany przez Klienta problem wykracza poza zakres świadczonych usług, jeżeli uzna, że świadczone przez niego usługi nie są odpowiednie wobec zgłaszanego problemu lub w przypadku niedostatecznego stanu zdrowia psychofizycznego Klienta.

  8. Usługodawca może odmówić świadczenia usług osobie będącej pod wpływem alkoholu, środków psychoaktywnych, a także jeśli jest agresywna lub narusza jego dobra osobiste.

 

§ 2. Usługi i jakość ich świadczenia

  1. Gabinet świadczy na rzecz Klientów (dalej zamiennie: Klient i Pacjent) usługi specjalistyczne (dalej: Usługi) z zakresu:

    1. konsultacji psychologicznych;

    2. poradnictwa psychologicznego;

    3. psychoterapii;

    4. psychoedukacji;

    5. coachingu;

  2. Usługi realizowane są na zlecenie Klienta lub na zlecenie rodzica lub opiekuna prawnego Klienta wyłącznie za jego zgodą.

  3. Konsultacje psychologiczne, poradnictwo psychologiczne i psychoedukacja (dalej: Konsultacje) mają na celu wstępną ocenę problemów klienta, zrozumienie jego potrzeb oraz określenie dalszych możliwych kroków terapeutycznych.

    1. Konsultacje obejmują jedno lub kilka spotkań, podczas których Usługodawca przeprowadza wywiad diagnostyczny oraz formułuje wstępne zalecenia.

    2. Konsultacje mają charakter doradczy i mogą prowadzić do rekomendacji rozpoczęcia terapii lub innych form wsparcia.

  4. Psychoterapia (dalej: Terapia) ma na celu pracę nad głębszymi problemami emocjonalnymi, behawioralnymi lub psychicznymi zgłaszanymi przez Klienta.

    1. Terapia jest długotrwałym procesem obejmującym regularne, zaplanowane sesje, które mogą trwać od kilku do kilkunastu miesięcy, w zależności od potrzeb Klienta.

    2. Terapia jest procesem wymagającym zaangażowania Pacjenta oraz systematycznej pracy nad osiągnięciem ustalonych celów terapeutycznych.

    3. Terapia rozpoczyna się zawsze od zawarcia kontraktu terapeutycznego. Ustalone w nim indywidualne warunki oraz cel współpracy dostosowane są do potrzeb Klienta i mogą nieznacznie modyfikować Regulamin.

  5. Coaching jest procesem wspierania Klienta w osiągnięciu konkretnych celów zawodowych, osobistych lub rozwojowych poprzez rozwijanie jego umiejętności, zasobów i potencjału.

    1. Coaching jest procesem obejmującym serię spotkań, podczas których Usługodawca współpracuje z Klientem pomagając mu w identyfikacji celów, opracowywaniu strategii ich osiągnięcia oraz monitorowaniu postępów.

    2. Coaching obejmuje serię spotkań, które odbywają się w regularnych odstępach czasu lub indywidualnie ustalanych terminach.

 

  1. Usługodawca poddaje swoją pracę stałej superwizji w celu podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług.

    1. Superwizja polega na omówieniu przypadków terapeutycznych oraz konsultacje z doświadczonymi superwizorami w celu doskonalenia warsztatu pracy terapeutycznej.

    2. Superwizja jest prowadzona przez wykwalifikowanych i doświadczonych superwizorów, zgodnie ze standardami określonymi przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej.

    3. Wszystkie informacje omawiane podczas superwizji są traktowane jako poufne i podlegają tajemnicy zawodowej, zgodnie z obowiązującymi standardami etyki zawodowej.

    4. Klient, korzystając z usług Usługodawcy, wyraża zgodę na anonimowe omawianie jego przypadków w ramach superwizji, bez ujawniania danych osobowych ani innych informacji umożliwiających identyfikację klienta.

 

§ 3. Klienci

  1. Z Usług mogą korzystać osoby pełnoletnie z zastrzeżeniem §3 ust. 2 i 3.

  2. Osoby małoletnie mogą skorzystać z Usług wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.

  3. W przypadku osób małoletnich, które ukończyły 16 rok życia, korzystanie z usług odbywa się po wyrażeniu zgody rodziców lub opiekunów prawnych oraz Klienta (zasada podwójnej zgody).

  4. Na prośbę Usługodawcy rodzice lub opiekunowie prawni dziecka zobowiązani są do przedstawienia najbardziej aktualnego orzeczenia sądowego lub jakiegokolwiek innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad dzieckiem.

  5. Usługodawca ma prawo jednorazowo wylegitymować rodzica lub opiekuna prawnego dziecka w celu ustalenia czy jest on przedstawicielem ustawowym Pacjenta.

 

§ 4. Umawianie i odwoływanie wizyt, płatności

  1. Postanowienia ogólne

    1. Wizyty odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu.

    2. Po umówieniu pierwszej wizyty, klient otrzymuje wiadomość zwrotną z potwierdzeniem terminu spotkania.

    3. Kolejne terminy wizyt są umawiane na bieżąco podczas spotkań, za pomocą kalendarza wizyt Usługodawcy dostępnego na portalu Znany Lekarz, mailowo, telefonicznie lub sms.

    4. Klient ma obowiązek odwołać spotkanie, jeżeli nie ma możliwości się na nim pojawić. Wiadomość informującą o odwołaniu spotkania należy przesłać drogą telefoniczną, mailową lub sms lub poprzez anulowanie wizyty na portalu Znany Lekarz (jeśli za pomocą portalu została umówiona).

    5. Warunkiem przyjęcia rezerwacji terminu jest podanie przez Klienta numeru telefonu i adresu email do celów komunikacji z Klientem.

    6. Czas trwania poszczególnych spotkań oraz ich cena ustalana jest indywidualnie przy umówieniu wizyty.

    7. W przypadku spóźnienia Klienta na umówiony termin wizyty, jej czas nie jest przedłużany, a cena nie jest zmniejszana.

    8. W przypadku prowadzenia sesji online, Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwania połączenia, jeśli Klient połączy się z innym zamiarem niż konsultacja psychologiczna lub terapia krótkoterminowa, albo gdy istnieją uzasadnione podejrzenia, że Klient znajduje się pod wpływem środków psychoaktywnych lub alkoholu. W takiej sytuacji sesja jest uznawana za odbytą, a Usługodawcy przysługuje pełne wynagrodzenie.

 

  1. Konsultacje

    1. Umawianie konsultacji odbywa się drogą telefoniczną, e-mailową, SMS-em, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej https://meandryumyslu.pl/kontakt lub poprzez portal Znany Lekarz https://www.znanylekarz.pl/z/aSj9Sn  

    2. Płatności za Konsultacje w Otwocku uiszczane są gotówką po zakończeniu każdego spotkania lub BLIK-iem lub przelewem na konto Usługodawcy.

    3. W przypadku Konsultacji przeprowadzonej online, płatności należy dokonać przelewem lub BLIK-iem z góry. Wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem spotkania. Brak płatności w tym terminie uznawany jest za rezygnację z usługi.

 

  1. Psychoterapia

    1. Sesje terapeutyczne odbywają się w stałych terminach z częstotliwością ustaloną indywidualnie z Pacjentem. Terminy sesji ustalane są na początku procesu terapeutycznego i potwierdzane na bieżąco podczas spotkań.

    2. Pacjent ma obowiązek odwołania sesji, jeżeli nie ma możliwości się na niej pojawić.

    3. Wizyta odwołana przez Pacjenta z co najmniej 24 - godzinnym wyprzedzeniem nie podlega opłacie.

    4. Wizyta odwołana w terminie krótszym niż 24 godziny lub nieodwołana, traktowana jest jako wizyta odbyta i podlega opłacie 50% wartości ceny danej usługi zgodnie z aktualnym cennikiem. Uregulowanie płatności z tego tytułu następuje niezwłocznie, nie później niż na kolejnym spotkaniu z zastrzeżeniem §4 ust. 3 pkt. 3.5. Regulaminu.

    5. W ciągu każdego roku terapii, liczonego od dnia zawarcia Kontraktu, Klienci uczestniczący w sesjach cotygodniowych, mają możliwość bezpłatnego odwołania łącznie dwóch spotkań w terminie krótszym niż 24 godziny do spotkania. Klienci uczestniczący w sesjach co dwa tygodnie, mają możliwość bezpłatnego odwołania jednego spotkania w czasie krótszym niż 24 godziny do planowanego spotkania.

    6. Usługodawca jest zobowiązany do jak najszybszego poinformowania Pacjenta o planowanej nieobecności i odwołaniu wizyty oraz jak najszybszym ustaleniu nowego terminu. Wizyty odwołane przez Usługodawcę nie podlegają opłacie.

    7. W sytuacji gdy klient często odwołuje sesje, zalega z płatnościami lub nagminnie nie respektuje którejkolwiek z zasad kontraktu i regulaminu gabinetu, terapeuta zastrzega sobie prawo do przerwania terapii.

 

  1. Zakończenie Terapii

 

    1. Decyzję o zakończeniu Terapii podejmuje wspólnie Usługodawca oraz Pacjent.

    2. Niezależnie od powyższego Pacjent może w dowolnym momencie zdecydować o zakończeniu dalszego korzystania z usług.

    3. Oświadczenie o zakończeniu korzystania z usług należy złożyć Usługodawcy ustnie podczas spotkania lub w formie wiadomości mail/sms.

    4. W przypadku decyzji Pacjenta o wcześniejszym zakończeniu terapii, należy odbyć jedno spotkanie podsumowujące proces terapeutyczny.

    5. Odwołanie 2 wizyt z rzędu bez wcześniejszego uzgodnienia z Usługodawcą lub brak kontaktu przez 3 dni z rzędu, będzie uznane za rezygnację z Usług. W takim wypadku Usługodawca informuje Pacjenta o zakończeniu współpracy w drodze wiadomości sms/mail lub telefonicznie.

    6. Terapeuta ma prawo rezygnacji z prowadzenia Terapii na rzecz Pacjenta z ważnych powodów. O rezygnacji informuje Pacjenta wyjaśniając powody swojej decyzji oraz w miarę możliwości poleca innego psychoterapeutę, jeśli Pacjent wyraża na to zgodę.

 

§5. Płatności

 

  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę są płatne.

  2. Płatności można dokonać gotówką (jeśli spotkanie odbywa się stacjonarnie), przelewem lub BLIK.

  3. W przypadku płatności przelewem, wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej dzień przed umówionym spotkaniem. Brak płatności w tym terminie uznawany jest za rezygnację z Usługi.

  4. Za sesje prowadzone online płatności należy dokonywać za pomocą przelewu bankowego lub BLIK-iem na numer telefonu Usługodawcy.

  5. Dane do przelewów oraz numer telefonu dla płatności BLIK:

 

Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska

70 1140 2004 0000 3502 8524 7728

Tytuł przelewu: data spotkania, godzina spotkania, imię i nazwisko

 

Tel. BLIK  730-720-722

 

  1. W przypadku przeprowadzenia sesji w formie zdalnej, płatności należy dokonać przelewem z góry. Wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej dzień przed umówionym spotkaniem.

  2. Kwota odpłatności za prowadzenie usług psychologicznych i terapeutycznych w gabinecie może być waloryzowana o stopień inflacji. Informacja o zmianach dotyczących płatności zostanie przekazana Klientom z minimum miesięcznym wyprzedzeniem.

 

 

§ 6. Tajemnica zawodowa i poufność

  1. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy zawodowej oraz poufności wszelkich informacji uzyskanych od Pacjenta w trakcie świadczenia usług. Klient ma prawo do zachowania w tajemnicy przez Usługodawcę informacji z nim związanych z wyjątkami opisanymi w Regulaminie.

  2. Usługodawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie przewidzianym w kodeksie etyki oraz przez obowiązujące przepisy prawa.

  3. Prawo do poufności terapii przysługuje również małoletnim pacjentom. Usługodawca nie przekazuje rodzicom informacji, które uzyska od Pacjenta z zastrzeżeniem § 6 pkt. 5 Regulaminu.

  4. W przypadku pacjentów małoletnich informacje przekazywane jego rodzicom/opiekunom prawnym ograniczone są do ogólnych wniosków i zaleceń z przebiegu spotkań z zastrzeżeniem § 6 pkt. 5 Regulaminu.

  5. Wyjątkiem od zasady określonej w §6 pkt. 1 i 2 Regulaminu jest sytuacja zagrożenia zdrowia lub życia Pacjenta lub innych osób i inne sytuacje określone przez prawo. W szczególności dotyczy to takich sytuacji, jak:

    1. kiedy zachowanie tajemnicy może stanowić niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia Pacjenta lub innych osób;

    2. zachodzi potrzeba przekazania niezbędnych informacji o Pacjencie związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych innym osobom wykonującym zawód medyczny, uczestniczącym w udzielaniu tych świadczeń.

  6. Pacjent wyraża zgodę na ujawnienie tajemnicy przez terapeutę w przypadku konieczności skorzystania z konsultacji z innym specjalistą (np. lekarzem psychiatrą, seksuologiem, innym psychoterapeutą, superwizorem).

  7. W sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia Pacjenta, wyraża on zgodę na kontakt Usługodawcy z członkiem najbliższej rodziny lub osobą do kontaktu wskazaną i upoważnioną przez Pacjenta, a także z odpowiednimi służbami według uznania Usługodawcy.

 

§7. Bezpieczeństwo sesji online

  1. Sesje online są prowadzone za pośrednictwem wybranego komunikatora (np. Skype, Google Meet lub inny uzgodniony komunikator) i odbywają się zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i poufności.

  2. Klient oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z bezpiecznych i aktualnych urządzeń oraz oprogramowania.

  3. W trakcie trwania sesji online, w pomieszczeniu, w którym odbywa się sesja, nie mogą przebywać osoby trzecie.

  4. Klient i Usługodawca zobowiązują się do korzystania z komputerów, tabletów lub smartfonów, na których zainstalowany jest legalny i aktualny system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe.

  5. Aplikacja używana do sesji online powinna być regularnie aktualizowana do najnowszej wersji dostępnej na rynku.

  6. Klient oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z zabezpieczonych połączeń internetowych, najlepiej za pośrednictwem prywatnych i bezpiecznych sieci Wi-Fi.

  7. Klient i Usługodawca są zobowiązani do ochrony swoich urządzeń przed dostępem osób trzecich, w tym poprzez stosowanie silnych haseł.

  8. Sesje online nie są standardowo nagrywane ani zapisywane. Nagranie sesji może odbyć się wyłącznie za obopólną zgodą Klienta i Usługodawcy.

  9. Każda ze stron jest zobowiązana do zapewnienia stabilnego połączenia internetowego na czas trwania sesji online.

  10. W przypadku przerwania sesji z przyczyn technicznych, Usługodawca i Klient ustalą nowy termin spotkania lub kontynuują sesję po przywróceniu połączenia w miarę możliwości.

  11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za stabilność oraz bezpieczeństwo systemów komunikacji takich jak Skype, serwerów pocztowych oraz innych platform cyfrowych wykorzystywanych do sesji online.

  12. Klient, korzystając z tych usług, akceptuje regulaminy i polityki bezpieczeństwa dostawców tych usług oraz jest świadomy ewentualnego ryzyka.

 

§8. Dokumentacja

  1. Usługodawca prowadzi dokumentację dotyczącą przebiegu świadczonych Usług. Dokumentacja jest prowadzona elektronicznie i/lub papierowo.

  2. Dokumentacja przechowywana jest przez okres 3 lat. Po upływie tego okresu dokumentacja jest niszczona w sposób nieodwracalny, zapewniający brak możliwości odzyskania danych.

  3. Usługodawca na uzasadniony, pisemny wniosek Klienta wydaje opinie.

  4. Usługodawca na uzasadniony, pisemny wniosek Klienta wydaje zaświadczenia. Zaświadczenie zawiera wyłącznie podstawowe informacje o korzystaniu z Usług.

  5. Wydawanie opinii i zaświadczeń podlega dodatkowej opłacie zgodnie z cennikiem.

 

 

§9. Przetwarzanie danych osobowych i postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Gabinetu oraz w miejscu świadczenia Usług.

  2. Regulamin może ulec zmianie z ważnych powodów, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa lub zmian organizacyjnych (takich jak, ale nie wyłącznie: zmiany w strukturze firmy, zmiany godzin pracy, zmiany w sposobie świadczenia usług, zmiana lokalizacji, zmiany kadrowe, zmiany w procedurach).

  3. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej Gabinetu, o ile nie wskazano innej daty.

  4. Na co najmniej 14 dni przed planowanym wejściem w życie zmian w regulaminie, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą wyciąg proponowanych zmian. Klient, po zapoznaniu się ze zmianami, będzie zobowiązany do podjęcia aktywnego kroku w celu ich akceptacji, np. poprzez kliknięcie w odpowiedni link lub wyrażenie zgody w wiadomości zwrotnej.

  5. W przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie, Klient ma prawo bez konsekwencji zakończyć umowę przed datą wejścia zmian w życie poprzez złożenie oświadczenia o zakończeniu korzystania z usług.

  6. Korzystanie z usług świadczonych przez Gabinet oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Klienta.

  7. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z usług Gabinetu.

  8. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO, dostępną na stronie internetowej Gabinetu lub w siedzibie Gabinetu.

  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

  10. Postanowienia regulaminu nie naruszają praw konsumenta przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa.

  11. Wszelkie pytania i uwagi dotyczące niniejszego regulaminu oraz świadczonych usług należy kierować do Usługodawcy za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na stronie internetowej Gabinetu.

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DLA KLIENTÓW

 

 

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [dalej: RODO] informuję, iż Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska, NIP 5321936127, REGON 529298671 [dalej: Gabinet] przetwarza Państwa dane osobowe. W związku z tym przekazuje Państwu istotne informacje:

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska, z siedzibą w Glina, 05-430, ul. Kwiatowa 14, [e-mail: marta.tomaszewska.psycholog@gmail.com], [numer telefonu 730720722]. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie [numer telefonu 730720722], drogą e-mail [marta.tomaszewska.psycholog@gmail.com]

Nie wyznaczono inspektora ochrony danych.

 

CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach zapewnienia świadczenia przez Gabinet usług w sposób profesjonalny, zgodny z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz Zasadami Etyki Zawodu. W tym zakresie dysponowanie przez Gabinet danymi osobowymi jest niezbędne:

    • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - do zawarcia i realizacji umowy, prowadzenia korespondencji w formie elektronicznej (e-mail, sms), przedstawienia oferty handlowej;

    • art. 9 ust. 2 lit. a) RODO - dane gromadzone w trakcie konsultacji psychologicznych, sesji coachingowych oraz psychoterapii na podstawie pisemnej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie;

    • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. obowiązki podatkowe - wystawianie faktur, rachunków, prowadzenie księgowości);

    • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora danych – dotyczy to przypadków, gdy przetwarzanie danych osobowych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione interesy Gabinetu. Za usprawiedliwiony interes uznaję m.in:

  • kontakt w celach związany z prawidłową realizacją umowy (m.in. rezerwowanie, odwoływanie, przekładanie terminów wizyt itp.);

  • w sytuacji zagrożenia życia i/lub zdrowia pacjenta i/lub osób z jego otoczenia powiadomienie odpowiednich służb (m.in. policja, pomoc medyczna);

  • ustalenie, dochodzenie i obronę przed roszczeniami;

  • w celu realizacji procesu superwizji, w którym współpracuję z bardziej doświadczonym psychoterapeutą (superwizorem) w celu poszerzenia moich umiejętności, a tym samym poprawić jakość świadczonych na Państwa rzecz usług. Podczas superwizji omawiam kwestie związane z prowadzonymi procesami psychoterapeutycznymi, lecz nigdy nie ujawniam danych umożliwiających identyfikację pacjenta. Ponadto Superwizor jest zobowiązany do zachowania tajemnicy zawodowej.

  • cele archiwalne i dowodowe – dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnego obowiązku wykazania faktów.

 

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi księgowo-podatkowe, informatyczne, prawne, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Państwa danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

OKRES PRZECHOWYWANIA

Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania:

  • w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania oraz czas niezbędny dla realizacji przez strony tej umowy wynikających z niej roszczeń;

  • w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu;

  • dane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych (np. faktury) będą przechowywane przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

 

W każdym jednak przypadku dane osobowe, którymi dysponuje Gabinet, nie będą przetwarzanie przez okres krótszy, niż ustawowo wymagany dla przechowywania danego rodzaju informacji.

 

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

W związku z przetwarzaniem przez Gabinet Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;

  • w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO, przysługuje Państwu prawo wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem.

  • wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Państwa danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu;

  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem w sposób wskazany powyżej.

 

INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail i numeru telefonu jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

 

INFORMACJA O BRAKU PROFILOWANIU I BRAKU PRZEKAZYWANIA DANYCH POZA EOG

Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. Państwa dane nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

730 720 722

kontakt@mtpsycholog.pl

05-400 Otwock,

ul. Kościuszki 18

lub

ONLINE

Zajrzyj do mnie:

Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii

Marta Tomaszewska

Profesjonalna pomoc psychologiczna