Przed pierwszą wizytą proszę się zapoznać z poniższymi informacjami.
W przypadku pytań - zapraszam do kontaktu.
Zaktualizowano 06.10.2025 r.
REGULAMIN GABINETU
§1 Postanowienia ogólne
Regulamin określa zakres i rodzaj świadczonych usług przez Martę Tomaszewską, a także warunki ich świadczenia.
Podmiotem prowadzącym Gabinet jest Marta Tomaszewska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska z siedzibą w Glinie 05-430, Kwiatowa 14, NIP 5321936127, REGON 529298671.
Usługi świadczone są osobiście przez Martę Tomaszewską – psychologa w trakcie całościowego, akredytowanego szkolenia psychoterapeutycznego w Centrum Terapii Poznawczej i Schematu InterEgo uprawniającego do uzyskania certyfikatów Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT) (dalej: Usługodawca).
Usługodawca jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej I Behawioralnej.
Wszystkie usługi świadczone w ramach Gabinetu są zgodne z Kodeksem Etyki Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, Kodeksem Etyki Zawodu Psychologa oraz przepisami obowiązującego prawa polskiego.
Usługi świadczone są w formie tradycyjnej w gabinecie mieszczącym się w Otwocku (05-400) ul. Kościuszki 18 oraz drogą elektroniczną (wideokonferencja) za pośrednictwem wybranego komunikatora.
Usługodawca może odmówić świadczenia usługi, jeżeli zgłaszany przez Klienta problem wykracza poza zakres świadczonych usług, jeżeli uzna, że świadczone przez niego usługi nie są odpowiednie wobec zgłaszanego problemu lub w przypadku niedostatecznego stanu zdrowia psychofizycznego Klienta.
Usługodawca może odmówić świadczenia usług osobie będącej pod wpływem alkoholu, środków psychoaktywnych, a także jeśli jest agresywna lub narusza jego dobra osobiste.
§ 2. Usługi i jakość ich świadczenia
Gabinet świadczy na rzecz Klientów (dalej zamiennie: Klient i Pacjent) usługi specjalistyczne (dalej: Usługi) z zakresu:
konsultacji psychologicznych;
poradnictwa psychologicznego;
psychoterapii;
psychoedukacji;
Usługi realizowane są na zlecenie Klienta lub na zlecenie rodzica lub opiekuna prawnego Klienta wyłącznie za jego zgodą.
Konsultacje psychologiczne, poradnictwo psychologiczne i psychoedukacja (dalej: Konsultacje) mają na celu wstępną ocenę problemów klienta, zrozumienie jego potrzeb oraz określenie dalszych możliwych kroków terapeutycznych.
Konsultacje obejmują jedno lub kilka spotkań, podczas których Usługodawca przeprowadza wywiad diagnostyczny oraz formułuje wstępne zalecenia.
Konsultacje mają charakter doradczy i mogą prowadzić do rekomendacji rozpoczęcia terapii lub innych form wsparcia.
Psychoterapia (dalej: Terapia) ma na celu pracę nad głębszymi problemami emocjonalnymi, behawioralnymi lub psychicznymi zgłaszanymi przez Klienta.
Terapia jest długotrwałym procesem obejmującym regularne, zaplanowane sesje, które mogą trwać od kilku do kilkunastu miesięcy, w zależności od potrzeb Klienta.
Terapia jest procesem wymagającym zaangażowania Pacjenta oraz systematycznej pracy nad osiągnięciem ustalonych celów terapeutycznych.
Terapia rozpoczyna się zawsze od zawarcia kontraktu terapeutycznego. Ustalone w nim indywidualne warunki oraz cel współpracy dostosowane są do potrzeb Klienta i mogą nieznacznie modyfikować Regulamin.
Usługodawca poddaje swoją pracę stałej superwizji w celu podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług.
Superwizja polega na omówieniu przypadków terapeutycznych oraz konsultacje z doświadczonymi superwizorami w celu doskonalenia warsztatu pracy terapeutycznej.
Superwizja jest prowadzona przez wykwalifikowanych i doświadczonych superwizorów, zgodnie ze standardami określonymi przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej.
Wszystkie informacje omawiane podczas superwizji są traktowane jako poufne i podlegają tajemnicy zawodowej, zgodnie z obowiązującymi standardami etyki zawodowej.
Klient, korzystając z usług Usługodawcy, wyraża zgodę na anonimowe omawianie jego przypadków w ramach superwizji, bez ujawniania danych osobowych ani innych informacji umożliwiających identyfikację klienta.
§ 3. Klienci
Z Usług mogą korzystać osoby pełnoletnie z zastrzeżeniem §3 ust. 2 i 3.
Osoby małoletnie mogą skorzystać z Usług wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
W przypadku osób małoletnich, które ukończyły 16 rok życia, korzystanie z usług odbywa się po wyrażeniu zgody rodziców lub opiekunów prawnych oraz Klienta (zasada podwójnej zgody).
Na prośbę Usługodawcy rodzice lub opiekunowie prawni dziecka zobowiązani są do przedstawienia najbardziej aktualnego orzeczenia sądowego lub jakiegokolwiek innego dokumentu, z którego wynika sposób sprawowania opieki nad dzieckiem.
Usługodawca ma prawo jednorazowo wylegitymować rodzica lub opiekuna prawnego dziecka w celu ustalenia czy jest on przedstawicielem ustawowym Pacjenta.
§ 4. Umawianie i odwoływanie wizyt, płatności
Postanowienia ogólne
Wizyty odbywają się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu.
Po umówieniu pierwszej wizyty, klient otrzymuje wiadomość zwrotną z potwierdzeniem terminu spotkania.
Kolejne terminy wizyt są umawiane na bieżąco podczas spotkań, za pomocą kalendarza wizyt Usługodawcy dostępnego na portalu Znany Lekarz, mailowo, telefonicznie lub sms, a w przypadku ustalenia stałego terminu współpracy, każdego danego dnia i danej godziny regularnie.
Klient ma obowiązek odwołać spotkanie, jeżeli nie ma możliwości się na nim pojawić. Wiadomość informującą o odwołaniu spotkania należy przesłać drogą telefoniczną, mailową lub sms lub poprzez anulowanie wizyty na portalu Znany Lekarz (jeśli za pomocą portalu została umówiona).
Warunkiem przyjęcia rezerwacji terminu jest podanie przez Klienta numeru telefonu i adresu email do celów komunikacji z Klientem.
Czas trwania poszczególnych spotkań oraz ich cena ustalana jest indywidualnie przy umówieniu wizyty.
W przypadku spóźnienia Klienta na umówiony termin wizyty, jej czas nie jest przedłużany, a cena nie jest zmniejszana.
W przypadku prowadzenia sesji online, Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwania połączenia, jeśli Klient połączy się z innym zamiarem niż konsultacja psychologiczna lub terapia krótkoterminowa, albo gdy istnieją uzasadnione podejrzenia, że Klient znajduje się pod wpływem środków psychoaktywnych lub alkoholu. W takiej sytuacji sesja jest uznawana za odbytą, a Usługodawcy przysługuje pełne wynagrodzenie.
Konsultacje
Umawianie konsultacji odbywa się drogą telefoniczną, e-mailową, SMS-em, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej https://meandryumyslu.pl/kontakt lub poprzez portal Znany Lekarz https://www.znanylekarz.pl/z/aSj9Sn
Płatności za Konsultacje stacjonarne uiszczane są gotówką po zakończeniu każdego spotkania lub BLIK-iem lub przelewem na konto Usługodawcy.
W przypadku Konsultacji przeprowadzonej online, płatności należy dokonać przelewem lub BLIK-iem z góry. Wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem spotkania. Brak płatności w tym terminie uznawany jest za rezygnację z usługi.
Psychoterapia
Sesje terapeutyczne odbywają się w stałych terminach z częstotliwością ustaloną indywidualnie z Pacjentem. Terminy sesji ustalane są na początku procesu terapeutycznego i potwierdzane na bieżąco podczas spotkań.
Pacjent ma obowiązek odwołania sesji, jeżeli nie ma możliwości się na niej pojawić.
Wizyta odwołana przez Pacjenta z co najmniej 24 - godzinnym wyprzedzeniem nie podlega opłacie.
Wcześniejsze opłacenie sesji i odwołanie jej przed czasem 24h sprawia, że kwota za sesję zostaje przeniesiona na poczet następnego spotkania lub zwrócona.
Wizyta odwołana w terminie krótszym niż 24 godziny lub nieodwołana, traktowana jest jako wizyta odbyta i podlega opłacie 100% wartości ceny danej usługi zgodnie z aktualnym cennikiem. Uregulowanie płatności z tego tytułu następuje niezwłocznie, nie później niż na kolejnym spotkaniu.
Usługodawca jest zobowiązany do jak najszybszego poinformowania Pacjenta o planowanej nieobecności i odwołaniu wizyty oraz jak najszybszym ustaleniu nowego terminu. Wizyty odwołane przez Usługodawcę nie podlegają opłacie.
W sytuacji gdy klient często odwołuje sesje, zalega z płatnościami lub nagminnie nie respektuje którejkolwiek z zasad kontraktu i regulaminu gabinetu, terapeuta zastrzega sobie prawo do przerwania terapii.
Zakończenie Terapii
Decyzję o zakończeniu Terapii podejmuje wspólnie Usługodawca oraz Pacjent.
Niezależnie od powyższego Pacjent może w dowolnym momencie zdecydować o zakończeniu dalszego korzystania z usług.
Oświadczenie o zakończeniu korzystania z usług należy złożyć Usługodawcy ustnie podczas spotkania lub w formie wiadomości mail/sms.
W przypadku decyzji Pacjenta o wcześniejszym zakończeniu terapii, należy odbyć jedno spotkanie podsumowujące proces terapeutyczny.
Odwołanie 2 wizyt z rzędu bez wcześniejszego uzgodnienia z Usługodawcą lub brak kontaktu przez 3 dni z rzędu, będzie uznane za rezygnację z Usług. W takim wypadku Usługodawca informuje Pacjenta o zakończeniu współpracy w drodze wiadomości sms/mail lub telefonicznie.
Terapeuta ma prawo rezygnacji z prowadzenia Terapii na rzecz Pacjenta z ważnych powodów. O rezygnacji informuje Pacjenta wyjaśniając powody swojej decyzji oraz w miarę możliwości poleca innego psychoterapeutę, jeśli Pacjent wyraża na to zgodę.
§5. Płatności
Usługi świadczone przez Usługodawcę są płatne.
Płatności można dokonać gotówką (jeśli spotkanie odbywa się stacjonarnie), przelewem lub BLIK-iem.
W przypadku płatności przelewem, wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej dzień przed umówionym spotkaniem. Brak płatności w tym terminie uznawany jest za rezygnację z Usługi.
Za sesje prowadzone online płatności należy dokonywać za pomocą przelewu bankowego lub BLIK-iem na numer telefonu Usługodawcy.
Dane do przelewów oraz numer telefonu dla płatności BLIK:
Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska
70 1140 2004 0000 3502 8524 7728
Tytuł przelewu: data spotkania
Tel. BLIK 730-720-722
W przypadku przeprowadzenia sesji w formie zdalnej, płatności należy dokonać przelewem z góry. Wymagane jest zaksięgowanie płatności najpóźniej dzień przed umówionym spotkaniem.
Kwota odpłatności za prowadzenie usług psychologicznych i terapeutycznych w gabinecie może być waloryzowana o stopień inflacji. Informacja o zmianach dotyczących płatności zostanie przekazana Klientom z minimum miesięcznym wyprzedzeniem.
§ 6. Tajemnica zawodowa i poufność
Usługodawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy zawodowej oraz poufności wszelkich informacji uzyskanych od Pacjenta w trakcie świadczenia usług. Klient ma prawo do zachowania w tajemnicy przez Usługodawcę informacji z nim związanych z wyjątkami opisanymi w Regulaminie.
Usługodawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie przewidzianym w kodeksie etyki oraz przez obowiązujące przepisy prawa.
Prawo do poufności terapii przysługuje również małoletnim pacjentom. Usługodawca nie przekazuje rodzicom informacji, które uzyska od Pacjenta z zastrzeżeniem § 6 pkt. 5 Regulaminu.
W przypadku pacjentów małoletnich informacje przekazywane jego rodzicom/opiekunom prawnym ograniczone są do ogólnych wniosków i zaleceń z przebiegu spotkań z zastrzeżeniem § 6 pkt. 5 Regulaminu.
Wyjątkiem od zasady określonej w §6 pkt. 1 i 2 Regulaminu jest sytuacja zagrożenia zdrowia lub życia Pacjenta lub innych osób i inne sytuacje określone przez prawo. W szczególności dotyczy to takich sytuacji, jak:
kiedy zachowanie tajemnicy może stanowić niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia Pacjenta lub innych osób;
zachodzi potrzeba przekazania niezbędnych informacji o Pacjencie związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych innym osobom wykonującym zawód medyczny, uczestniczącym w udzielaniu tych świadczeń.
Pacjent wyraża zgodę na ujawnienie tajemnicy przez terapeutę w przypadku konieczności skorzystania z konsultacji z innym specjalistą (np. lekarzem psychiatrą, seksuologiem, innym psychoterapeutą, superwizorem).
W sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia Pacjenta, wyraża on zgodę na kontakt Usługodawcy z członkiem najbliższej rodziny lub osobą do kontaktu wskazaną i upoważnioną przez Pacjenta, a także z odpowiednimi służbami według uznania Usługodawcy.
§7. Bezpieczeństwo sesji online
Sesje online są prowadzone za pośrednictwem wybranego komunikatora (np. Skype, Google Meet lub inny uzgodniony komunikator) i odbywają się zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i poufności.
Klient oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z bezpiecznych i aktualnych urządzeń oraz oprogramowania.
W trakcie trwania sesji online, w pomieszczeniu, w którym odbywa się sesja, nie mogą przebywać osoby trzecie.
Klient i Usługodawca zobowiązują się do korzystania z komputerów, tabletów lub smartfonów, na których zainstalowany jest legalny i aktualny system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe.
Aplikacja używana do sesji online powinna być regularnie aktualizowana do najnowszej wersji dostępnej na rynku.
Klient oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania z zabezpieczonych połączeń internetowych, najlepiej za pośrednictwem prywatnych i bezpiecznych sieci Wi-Fi.
Klient i Usługodawca są zobowiązani do ochrony swoich urządzeń przed dostępem osób trzecich, w tym poprzez stosowanie silnych haseł.
Sesje online nie są standardowo nagrywane ani zapisywane. Nagranie sesji może odbyć się wyłącznie za obopólną zgodą Klienta i Usługodawcy.
Każda ze stron jest zobowiązana do zapewnienia stabilnego połączenia internetowego na czas trwania sesji online.
W przypadku przerwania sesji z przyczyn technicznych, Usługodawca i Klient ustalą nowy termin spotkania lub kontynuują sesję po przywróceniu połączenia w miarę możliwości.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za stabilność oraz bezpieczeństwo systemów komunikacji takich jak Skype, serwerów pocztowych oraz innych platform cyfrowych wykorzystywanych do sesji online.
Klient, korzystając z tych usług, akceptuje regulaminy i polityki bezpieczeństwa dostawców tych usług oraz jest świadomy ewentualnego ryzyka.
§8. Dokumentacja
Usługodawca prowadzi dokumentację dotyczącą przebiegu świadczonych Usług. Dokumentacja jest prowadzona elektronicznie i/lub papierowo.
Dokumentacja przechowywana jest przez okres 3 lat. Po upływie tego okresu dokumentacja jest niszczona w sposób nieodwracalny, zapewniający brak możliwości odzyskania danych.
Usługodawca na uzasadniony, pisemny wniosek Klienta wydaje opinie.
Usługodawca na uzasadniony, pisemny wniosek Klienta wydaje zaświadczenia. Zaświadczenie zawiera wyłącznie podstawowe informacje o korzystaniu z Usług.
Wydawanie opinii i zaświadczeń podlega dodatkowej opłacie zgodnie z cennikiem.
§9. Przetwarzanie danych osobowych i postanowienia końcowe
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Gabinetu oraz w miejscu świadczenia Usług.
Regulamin może ulec zmianie z ważnych powodów, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa lub zmian organizacyjnych (takich jak, ale nie wyłącznie: zmiany w strukturze firmy, zmiany godzin pracy, zmiany w sposobie świadczenia usług, zmiana lokalizacji, zmiany kadrowe, zmiany w procedurach).
Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej Gabinetu, o ile nie wskazano innej daty.
Na co najmniej 14 dni przed planowanym wejściem w życie zmian w regulaminie, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą wyciąg proponowanych zmian. Klient, po zapoznaniu się ze zmianami, będzie zobowiązany do podjęcia aktywnego kroku w celu ich akceptacji, np. poprzez kliknięcie w odpowiedni link lub wyrażenie zgody w wiadomości zwrotnej.
W przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie, Klient ma prawo bez konsekwencji zakończyć umowę przed datą wejścia zmian w życie poprzez złożenie oświadczenia o zakończeniu korzystania z usług.
Korzystanie z usług świadczonych przez Gabinet oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Klienta.
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z usług Gabinetu.
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO, dostępną na stronie internetowej Gabinetu lub w siedzibie Gabinetu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Postanowienia regulaminu nie naruszają praw konsumenta przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa.
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące niniejszego regulaminu oraz świadczonych usług należy kierować do Usługodawcy za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na stronie internetowej Gabinetu.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DLA KLIENTÓW
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [dalej: RODO] informuję, iż Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska, NIP 5321936127, REGON 529298671 [dalej: Gabinet] przetwarza Państwa dane osobowe. W związku z tym przekazuje Państwu istotne informacje:
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DLA KLIENTÓW
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Meandry Umysłu – Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska
z siedzibą w Glina (05-430), ul. Kwiatowa 14,
NIP 5321936127, REGON 529298671,
e-mail: marta.tomaszewska.psycholog@gmail.com, tel. 730 720 722.
Nie wyznaczono inspektora ochrony danych.
W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się pisemnie, mailowo lub telefonicznie z Administratorem.
Dane osobowe przetwarzane są w celach:
Zawarcia i realizacji umowy / relacji o charakterze umownym – tj. świadczenia usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych, ustalania i zmiany terminów wizyt, prowadzenia korespondencji, rozliczeń i płatności
→ art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Udzielania pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej, obejmującej dane szczególnych kategorii (dotyczące zdrowia psychicznego)
→ art. 9 ust. 2 lit. h RODO – przetwarzanie niezbędne do udzielania pomocy przez osobę zobowiązaną do zachowania tajemnicy zawodowej.
Spełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. obowiązki podatkowe, ewidencja sprzedaży, prowadzenie dokumentacji fiskalnej)
→ art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, obejmujących:
– kontakt w celach organizacyjnych (zmiana, odwołanie wizyty, rozliczenia),
– ustalenie, dochodzenie lub obronę przed roszczeniami,
– zapewnienie jakości pracy poprzez superwizję (z anonimizacją danych),
– cele archiwalne i dowodowe.
Na podstawie dobrowolnej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w zakresach wykraczających poza powyższe cele (np. nagrywanie sesji, konsultacja z innym specjalistą).
Zgodę można odwołać w dowolnym czasie; cofnięcie nie wpływa na zgodność wcześniejszego przetwarzania.
Dane są pozyskiwane:
bezpośrednio od Pani/Pana podczas kontaktu (telefonicznie, e-mailowo, przez Instagram lub formularz kontaktowy),
za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.pl, z którego Administrator otrzymuje imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu w celu realizacji wizyty.
Dane mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy prawa oraz podmiotom przetwarzającym je na podstawie umów powierzenia, w szczególności:
biuru rachunkowemu (rozliczenia finansowe i podatkowe),
dostawcom usług IT i komunikacyjnych (np. Google Meet, Skype, WhatsApp, dostawcy hostingu poczty e-mail),
podmiotom obsługującym system rezerwacji ZnanyLekarz.pl,
superwizorom – wyłącznie w sposób uniemożliwiający identyfikację klienta,
kancelariom prawnym lub doradcom – w razie konieczności obrony prawnej.
Dane przechowywane są przez okres:
realizacji współpracy i rozliczeń, a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń – do 10 lat od zakończenia współpracy;
dokumentacji fiskalnej i księgowej – 5 lat od końca roku podatkowego;
papierowych notatek terapeutycznych – do 10 lat od zakończenia współpracy, w celach dowodowych i superwizyjnych.
Po upływie tych okresów dane są trwale usuwane lub anonimizowane.
Papierowe notatki terapeutyczne przechowywane są w szafce zamykanej na klucz, dostępnej wyłącznie Administratorowi.
Dane elektroniczne są zabezpieczone hasłami, szyfrowaniem połączeń oraz aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.
Sesje online odbywają się wyłącznie przez legalne, aktualne komunikatory (Google Meet, Skype, WhatsApp) z bezpiecznym połączeniem.
Dane są chronione zgodnie z zasadą poufności, integralności i minimalizacji danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
dostępu do swoich danych,
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia danych (w zakresach określonych w art. 20 RODO),
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wnioski można składać e-mailowo, pisemnie lub osobiście w siedzibie gabinetu.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych.
Niepodanie danych może uniemożliwić świadczenie usług.
Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. w ramach usług Google Meet, Skype, WhatsApp, poczty e-mail), wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia usług i z zastosowaniem odpowiednich mechanizmów ochrony danych, takich jak standardowe klauzule umowne (art. 46 RODO) lub decyzje Komisji Europejskiej o adekwatności ochrony.
Świadczone usługi mają charakter pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej wykonywanej w ramach działalności gospodarczej Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii Marta Tomaszewska.
Posiadam tytuł psychologa i jestem w trakcie całościowego, akredytowanego szkolenia psychoterapeutycznego (zgodnego ze standardami PTTPB i EABCT).
Zawód psychologa jest uregulowany ustawą z 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów.
Zawód psychoterapeuty nie posiada jeszcze odrębnej ustawy – prace legislacyjne są w toku.
Świadczone usługi nie stanowią świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot leczniczy, lecz są realizowane w ramach prywatnej praktyki, z zachowaniem zasad tajemnicy zawodowej i kodeksu etyki PTTPB.
Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
www.meandryumyslu.plKlauzula może być aktualizowana w razie zmian przepisów lub sposobu przetwarzania danych.
Aktualna wersja jest zawsze dostępna na stronie
730 720 722
kontakt@meandryumyslu.pl
05-400 Otwock,
ul. Kościuszki 18
lub
ONLINE
Zajrzyj do mnie:
Meandry Umysłu Gabinet Psychoterapii
Marta Tomaszewska
Profesjonalna pomoc psychologiczna